Rozdawanie cukierków na otwarcie sklepu

Rozdawanie cukierków na otwarcie sklepu

Pracowałam w sieci znanych sklepów wielobranżowych. Szef zdecydował się wynająć kolejny lokal na osiedlu, gdzie naszych sklepów było najmniej. Miałam pracować w nowo otwartym sklepie i się ucieszyłam, bo miałam bliżej stamtąd do domu. Nowy sklep miał być otwarty na początku czerwca.

Dużo cukierków z logo dla klientów sklepu

cukierki z logo dla firmWłaściciel sieci sklepów często podczas otwarcia nowego sklepu przygotowywał jakieś gadżety dla klientów. Tym razem było tak samo. Szef zamówił słodkości w firmie, która oferowała cukierki z logo dla firm i to był świetny pomysł. Każdemu klientowi do zakupów miałam dołączać paczuszkę takich cukierków, co miało ich zachęcić do dalszych zakupów w sklepie. Każdy klient, który przyszedł do mnie na zakupy otrzymywał takie słodkości. Klienci byli dość mocno zaskoczeni, bo jak twierdzili, wcześniej z taką sytuacją nie mieli do czynienia. Dzięki temu sklep od razu został pozytywnie oceniony a klienci chętnie przychodzili na zakupy. Akcja z cukierkami z logo sklepu miała trwać do wyczerpania zapasów. Szef zamówił trzydzieści dużych kartonów takich cukierków, które w mojej ocenie miały starczyć na dwa miesiące. Cukierki z logo jednak rozeszły się w ciągu jednego miesiąca, ponieważ tak dużo klientów przychodziło do tego sklepu. Miałam pełne ręce roboty a klienci nawet zaczęli pytać o cukierki z logo, bo były takie smaczne. W tej sytuacji szef postanowił domówić jeszcze kilka kartonów, bo najzwyczajniej w świecie mu to się opłacało. Klientów było codziennie pełno.

Praca w tej nowej placówce zdecydowanie mi odpowiadała. Miałam wielu stałych i zadowolonych klientów, z którymi utrzymywałam przyjazne relacje. Zresztą produkty w sklepie były dość tanie i dzięki temu ludzie jeszcze chętniej robili zakupy u mnie w sklepie.

Komentarze są wyłączone.